BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 26, 2009

Pengalaman 10h masturat yg Pertama

Bertemu kembali...first time aku kuar masturat 1oh ni merupakan pengalaman yg begitu bermakna sekali dlm hidupku..before this aku ada kuar 3h dulu..erm..first kuar tu cam x de apa2 yg aku dpt..yelaa..baru lg..x faham..tapi keinginan nak tau pasal masturat ni begitu berkobar2 dlm diriku..dan 3 bln kmdian,jemaah 10h dpt di bentuk..actually aku tumpang jemaah masturat dr penanti..memang usaha masturat kt penanti bg aku very strong..dan kuar 10h nila merupakan 'turning point' dlm hidupku..masa kuar 1oh ni(kami kuar kt kl)jazbah aku begitu meningkat skali..waktu nila aku dpt lihat betapa nikmatnyer kuar kt jln Allah,dpt belajar sunnah,terutama doa2 utk diamal seharian..dan hubungan kami sesama jemaah begitu akrab sekali..klu ada jemaah yg mengantuk,so adalah ahli yg lain tolong ikram picit2 badanker..makan plak dlm talam..tapi memanglaa..masa kuar ni apa yg terlintas difikiran pasal makan,pasti lepas tu memang makanan tu akan ada..kira doa makbuller..walaupun masa kuar ni kami diuji,tp semua tu x mematahkan semangat utk kami menghabiskan 10h kami..dan masa kuar nilah aku dpt kekusyukan yg luar biasa ketika solat..time tu airmata mudah sangat mengalir..aku x pernah rasa nikmatnyer smbayang spt tu..bgn malam tahajjud pun..senang jer nak doa..nangis2..leh dikatakan setiap kali majlis taklim dibuat plak,kami mesti menitiskan airmata baca kitab fhadail amal...memang terkesan sggh...apatah lg bayan2 yg disampaikan begitu menyentuh hati..masa kami nak berpisah pula..saat yg paling menghibakan..isk..isk..sedih betul nk berpisah erk..kami berpelukan..bermaafan..yelah dah 10h duk sekali,makan minum ,tido..tentu ada terkasar bahasaker..bergurau terlebihker..kenangan masa kuar tu yg mahal skali..dan disebabkan jazbah yg tinggi nilah aku terus azab nak kuar 2bln India Pakistan..josh sggh..:)..tp mgkin Allah x izinkan..dah siap tafakut and dah prepare utk pergi..aku plak lekat anak sulung..so cancellah nk pergi...apapun aku xdelah menyesal..coz aku percaya Allah lebih tahu mana yg terbaik utkku..dan pasti aku akan azam utk kuar juga suatu hari nanti..Maksud firman Allah..
"..... boleh jadi kamu tidak menyukai sesuatu padahal itu baik bagimu,dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu,padal itu tidak baik bgmu.
Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui"
(al-baqarah:216)

2 comments:

Ahliahnizam said...

Assalammualaikum wrt wt ....

Al-hamd. Allah swt dah pilih akak untuk keluar berdakwah sesama wanita.
Doakan saya plak ye ... dah lama x keluar. Rasa dah 'berkarat' dah ni.

Ya Allah ... mudahkanlah segala urusan kami, dunia & akhirat.

karkunah said...

wslm.insyaAllah,sesamala kiter doa erk..yg pnting fikir risau masih ada:)